Procesul Verbal al ședinței extraordinare a Consiliului Local din data 24.03.2017, ora 16, locația Căminul Cultural Ghiroda

Preşedinte  de şedintă: dl consilier Ionele Remus

Din totalul  de 15 consilieri  au fost  prezenţi 14, absent dl consilier Maxim Maximilian

Participă: secretarul comunei Ghiroda, Dl primar Stanusoiu Ionut, Dl consilier prsonal al primarului Radu Golban

Dl.  preşedinte declară deschisă şedinţa de consiliu.

Şedinta  a fost convocată  prin  Dispoziţia  Primarului Comunei  Ghiroda  nr. 61/21.03.2017

Se dă citire Dispoziţiei de convocare a consilierilor

 

 

Dna consilier Vlaicu: cunoscand rolul si importanta agendei culturale, activitatiile care ne-au facut cinste de atatia ani,avand invedere ca a fost inmanata de mai bine de o luna si fiecare dintre noi am citit-o, cer introducerea proiectului pe ordinea de zi. Nu e material nou, doresc sa-si spuna fiecare punctul de vedere. Data trecuta s-a scos ca sunt sumele mari, apoi ca nu este dl primar sa ne explice, acum este si dl primar si dna contabila.

Dl consilier Dumitru: Intrebarea mea este : s-au adus raspunsurile pentru sumele din agenda culturala? 

Dl presedinte : Cred ca nu este potrivita acum discutia pentru ca nu avem proiectele la noi

Dl consilier Dumitru: Eu va propun sa discutam astazi dupa sedinta, mai stam o jumatate de ora si lamurim problemele si din acest proiect si imediat ce ne punem deacord, ne intalnim intr-o sedinta extraordinara si votam fara nici un fel de problema.

Dl presedinte: Cum, v-ati razgandit de miercuri pana azi, vineri? L-ati avut de mai bine de o luna.

Dl consilier Dumitru: Dar v-am cerut niste explicatii a fiecarei sume de sute de milioane. Poate este bine, eu nu am de unde sa stiu!

Dna consilier Vlaicu: Haideti sa nu exageram! Daca ma uit bine pe desfasurator 3 dintre acestea deja s-au desfasurat, ultimul a fost Targul Apicol.

Dl consilier Dumitru: D-na Vlaicu, puteti sa-mi spuneti cat a costat Targul Apicol?

Dl primar: agenda culturala era doar un buget facut maximal, aceasta nu poate insemna ca trebuie sa si cheltuim toti banii. Anumite cheltuieli din cadrul agendei, nu pot sa depaseasca anumite procentaje din total buget. In prima rectificare, banii care nu se folosesc pot trece pe investitii. Mai bine din un sfert din agenda 240 mii de lei reprezinta partea de invitatii pentru 3 ansambluri. In loc sa cheltuim 240 mii pe deplasari, o sa fie 1 sau 2 maxim , dar in cazul in care mai apar altele sa ai posibilitatea sa le faci.

Dl consilier Dumitru: Cum sa apara? Vorbim de agende culturale care exista nu vorbim de festivaluri care apar din neant?

Dl primar: Se face solutie de proiecte

Dl secretar: Nu se poate trece pe ordinea de zi.

Dl consilier Dumitru: Propun sa discutam dupa sedinta

 

Se supune la vot ordinea de zi . Se voteaza cu 14 voturi pentru

 

Dl secretar: Inainte de a incepe sedinta, trebuie sa va citesc o adresa primita de la dl primar. Este vorba despre Biserica Ordodoxa din Giarmata Vii, Filip Dobos - finalizare lucrari asezamant

Se da citire adresei – initiator  consilier local Andreica Dorin impreuna cu cetateni ai comunei (650 de semnaturi)

Dl consilier Dumitru: Imi permit sa intervin, am si eu o adresa din partea unui grup de cetateni din Giarmata Vii, in anul 2011 au facut o adresa catre Directia Nationala Anticoruptie, Agentia Nationala de Integritate, in care rugau sa se ia toate masurile de pentru stoparea lucrarilor.

Propun o discutie pe aceasta tema. In momentul in care vom da un HCL doresc sa se discute pe aceasta tema. O sa-l rog si pe dl fost primar Cadariu sa ma ajute, pentru ca am inteles ca au fost tot felul de discutii, am rugat si primaria sa aduca dovezi in privinta banilor cheltuiti. Doresc sa chemam si niste experti care nu sunt de la Parohia dansului.

Pe de alta parte am aici devizul

Dl consilier Campean: devizul estimativ care spune 451 mii +TVA. Haideti sa discutam pe cifre exacte, concrete.

Dl conslier Dumitru: Ati primit materialele de la dl parinte Suciu? Stiti ca pana acum s-au platit 764 mii de lei si se cer inca 690 mii lei. Deci se tripleaza suma.

Stiti cat este suprafata asezamantului? Utila este 260 mp

Dl primar: Domnilor consilier acum se voteaza bugetul. Suma de 700 si ceva, nu mai stiu cat ati spus, suma pe care a dat-o primaria. Doresc sa va spun ca nu este asa, primaria a platit 544 mii lei.

Dl consilier Dumitru: Corect, deci primaria a platit deja devizul. Am vrut sa va relatez, sa nu fie ca o presiune pe Consiliului Local.

 

Ordinea de zi

 

1.  PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea Bugetului Local al comunei Ghiroda pe anul 2017 si estimari 2018-2020 pentru Primaria Ghiroda

2.  PROIECT DE HOTARARE privind raportarea excedentului din anul precedent al bugetului local rezultat la incheierea exercitiului bugetar, in exercitiul financiar urmator si utilizarea lui “CA SURSA DE FINANTARE A CHELTUIELILOR SECTIUNII DE DEZVOLTARE” pe anul 2017

3.  PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea participarii Comunei Ghiroda, judetul Timis la Programul National de Dezvoltare Locala (PNDL) cu obiectivul de investitii “Lucrari de reabilitare retea de iluminat public in Comuna Ghiroda”, a indicatorilor tehnico-economici precum si a asigurarii finantarii de la bugetul local a unor categorii de cheltuieli care nu se finanteaza de catre stat prin P.N.D.L., pentru acest obiectiv de investitii ,Proiect De Hotarare privind aprobarea planului de actiuni sau de lucrari de interes local pentru prestarea orelor de munca a beneficiarilor de ajutor social conform Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat

4.  PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea participarii Comunei Ghiroda, judetul Timis la Programul National de Dezvoltare Locala (PNDL) cu obiectivul de investitii “Extindere, reabilitare si modernizare sistem de alimentare cu apa in comuna Ghiroda”, a indicatorilor tehnico-economici precum si a asigurarii finantarii de la bugetul local a unor categorii de cheltuieli care nu se finanteaza de catre stat prin P.N.D.L., pentru acest obiectiv de investitii ,Proiect de hotarare privind aprobarea Actului Aditional nr.3 la ACTUL CONSTITUTIV SI STATUTUL ASOCIATIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARE „POLUL DE CRESTERE TIMISOARA”

5.  PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea participarii Comunei Ghiroda, judetul Timis la  Programul National de Dezvoltare Locala (PNDL) cu obiectivul de investitii “Retea de canalizare in comuna Ghiroda”, a indicatorilor tehnico-economici precum si a asigurarii finantarii de la bugetul local a unor categorii de cheltuieli care nu se finanteaza de catre stat prin P.N.D.L., pentru acest obiectiv de investitii

 

 

 

 

Punctul 1

PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea Bugetului Local al comunei Ghiroda pe anul 2017 si estimari 2018-2020 pentru Primaria Ghiroda

Dl consilier Vatu: Am scos un rezumat al bugetului (il imparte intre timp la fiecare consilier in parte), nu inteleg de ce el a fost scos de pe pagina primariei si modificat intre timp fata de bugetul discutat in sedinta publica. La acea intalnire am pus intrebari referitoare la fiecare linie, acum am intrebari tot pentru fiecare linie in parte, pentru ca noi astazi vom aproba un buget in baza caruia nu avem nici un act justificativ. Avem niste vorbe ca o sa avem un buget frumos si minunat. Poate dna contabila poate sa ne explice fiecare linie in parte.

As vrea sa-l rog pe dl secretar sa ne spuna ce modalitate ave, daca noi votam astazi bugetul sub forma aceasta sa ne asiguram ca orice suma cheltuita din acest tabel, pentru ca, daca noi aprobam aceste sume , dl primar nu le va mai introduce in consiliu. Deci, cum putem sa ne asiguram ca aceste sume se vor intoarce pentru o dezbare in consiliu, pentru ca noi astazi aprobam niste principii?

Dl. secretar: Nu va suparati dar eu nu am treaba cu bugetul? La aprobarea studiilor de fezabilitate si proiect tehnic, vor veni si acele detaii la aprobat in consiliul local.

Dl consilier Vitu: Domnule secretar anul trecut am aprobat printr-o rectificare a bugetului, daca nu ma insel, am aprbat achizitia unui buldoexcavator, care astazi se afla in curtea primariei fara nici un caiet de sarcini trecut prin consiliul local.

Dl primar: Compactorul a fost trecut anul trecut pe buget, mai departe achizitia s-a facut 100% legal, daca aveti o problema in sensul acesta, puteti sa verificati.

Dna contabila doreste sa intervina.

Acest buget a fost discutat cu dvs. inainte de a avea sedinta publica, ati avut diferite obiectiuni la el, de care am tinut cont, au fost cateva probleme la care am incercat sa va explic si data trecuta cand au fost in sedinta publica, locuitori ai comunei Ghiroda, si am spus ca am defalcat SF-urile de PT-uri, pentru ca nu se poate face Pt-uri cu executia in prima faza, asa ni s-a comunicat. Am spus ca am facut modificari, au fost persoane fizice in sala care au recomandat sa marim sumele pe canalizare, pe infrastructura, pe iluminat. Am incercat sa echilibram putin si sa majoram aceste lucrari de interes public local.

Nu putem sa spunem la ora actuala ca lucrarea care se efectueaza pe strada Comarnic sau nu mai stiu care strada, costa 500 mii lei. Eu am prevazut probabil in buget aceasta suma, in momentul in care vine proiectul tehnic cu indicatorii economico tehnici, se aduce Proiectul in fata consiliului pentru ca nu este nimeni inconstient in institutia aceasta sa-si asume alocarea de sume si de plata fara HCL pentru indicatorii tehnico-economici.

Dl consilier Dumitru: Noi va trebui sa va credem pe cuvant?

D-na contabila: Dar eu u am de unde sa va dau sumele fixe acuma!

Dl consilier Dumitru: Vom avea HCL-uri individuale?

D-na contabila: O sa le aveti pe fiecare in parte, daca nu va punem si in comisia de licitatie.

Aici ma intrebati achizitionare teren, ce teren si unde? E normal ca dl primar sa dezvolte localitatea si sa faca anumite lucrari de investitii. Acest teren nu se poate achizitiona fara un evaluator, fara o comisie de negociere.

Autoturismele nu avem voie sa le luam, numai decat din productie interna.

Se duc discutii in contradictoriu, una peste cealalta.

Dl primar Am stat in seara ceea 5 ore si am luat fiecare punct in parte.

Dl consilier Vitu domnule primar, daca din punct de vedere legal, nu avem cum sa ne asiguram ca aceste sume nu se vor transforma in investitii fara a trece prin Consiliul Local, atunci as vrea sa va cerem  cuvantul de onoare in fata consilierilor locali.

Dl primar Eu pot sa spun doar atat, tot ce fac in cadrul Primariei Ghiroda, eu respect cu certitudine legea.

Pot sa va sigur ca eu o sa-mi fac treaba de primar si dvs pe cea de consilier.

Dl presedinte Domnule Vitu, am rugat-o pe dna contabil sa va dea niste explicatii, datii voie sa ia cuvantul.

D-na contabila. Daca considerati ca ar trebui sa le reiau din nou, am sa le reiau.

Achizitionare teren pentru dezvoltare locala, v-am explicat nu exista inca terenul, domnul primar il cauta pentru dezvoltarea comunei se face si evaluarea si comisie de negociere a dvs.

Amenajarea parcare in fata centrului  comercial strada Victoria este in proiectare, se vor vota indicatorii tehnico economici.

Amenajare trotuar strada Predeal, probabil ca aici va fi numai un deviz de lucrari, pentru ca este vorba de o portiune foarte mica acolo.

Dl Dumitru Cum ati ajuns la aceasta suma? E vorba de amenajare parcare Centrul Comercial pentru ca sunt aproximativ 300-400 mp, intrebarea este cum ati ajuns la 18mii de lei? Daca impartim la metrii patrati dau niste sume. Eu nu stiu, deaceea intreb, mi se pare ca sumele nu au legatura cu proiectul

Dl primar: O sa apara documentele in momentul in care apar proiectele, sumele au legatura, sunt aproximative

Dna contabila: Ma mai repet odata, este in proiectare. Unele sume sunt probabil mai mari dacat o sa vina proiectele si sunt sume mai mici dacat vor fi in proiecte. Am mai spus si repet, orice investitie pentru care trebuie incheiat un contract, daca nu ai bani prevazuti in buget, nu primesti.

Dl Dumitru Cine a inventat aceste sume?

D na contabila: - Eu nu sunt specialista de proiectie. Daca nu ati fost deacord cu ceva, atunci cand ne-am intalnit si am stat pana la 10 seara, puteati sa spuneti, faceati un amendament si reduceam si astfel era luat in considerare

Dl predinte: Domnilor daca se continua asa categoric eu va interzit la amandoi sa mai luati cuvantul!Nu se poate asa, dati-ne voie sa desfasuram activitatea! Nu se poate interveni asa peste fiecare, sa nu-i lasati sa-si duca la capat ideea. La orice ati intrebat dvs nu va convine!

Dl Vitu: Va rog sa consemnati ce a spus dl presedinte acum. Este absolut anormal, nu se poate asa ceva!

Dl primar: Va rog sa consemnati ce a spus dl presedinte, dl secretar a spus ca este legal ca dl presdinte de sedinta sa ii intrerupa, daca se constata ca nu ne putem desfasura activitatea in conditii normale.

Dl Dobra: Dl primar ce stiti de terenul poligon din Giarmata Vii?

Dl primar: da, este un contract acolo , este facut pe 49 de ani, doar ca contractul in baza deciziei Curtii de Conturi trebuie reziliat si refacut si a-2-a varianta , acolo am avut discutii pt zona poligonului, pt un spatiu, ideea ar fi sa-l luam inapoi, sa pregatim un SF pentru zona respectiva, o zona verde a comunei Ghiroda.

Contractul se reziliaza in baza proiectului. In momentul in care se face un proiect tehnic pe zona respectiva a Primariei comunei Ghiroda, se reziliaza de drept  contractul.

Dl consilier Cadariu: Ce se intampla cu cladirile edificate acolo? Sunt niste cladiri edificate, adica intabulate care sunt in proprietatea AJVPS-ului.

Dl primar: Doar cladirile dar fara teren. Nu stiu daca sunt intabulate pentru ca terenul de sub cladiri nu este achizitionat de AJVPS.

Dl consilier Cadariu: ei nu o sa-si darame cladirile.

Dl primar: Ar trebui sa elibereze terenul conform contractului de concesiune. Poligonul respectiv  blocheaza toata zona adiacenta. Sunt foarte multe plangeri ai cetateniilor din Giarmata Vii din cauza poligonului.

Dl consilier Cadariu: Acel contract a fost semnat pe  49 de ani, asa a fost negociat de catre dl Bontea viceprimar pe atunci si de dl Cinca primar. Mai tineti cont ca unul dintre directorii Curtii de Conturi de la Bucuresti este in membru AJVPS.

Dl primar: Tocmai aici e discutia ca este semnat pe perioada de 49 de ani si este vorba de 3 hectare de teren la 300 lei/an. E o suma foarte mica.

Dna contabiala: recomandarea Curtii de Conturi a fost sa refacem toate contractele de concesiune.

Dl presedinte il intreaba pe dl consilier Sabau daca are nelamuriri sau intrebari referitoare la buget.

Cred ca este necesar, ca pe viitor, in sedinte sa se aloce 3 minute pentru fiecare consilier in parte, sa-si poata spune fiecare parerea.

Dl Sabau Comisia de buget finante s-a intalnit si a dezbatut vreo 2 ore si ceva, a fost si dl primar, ne-am lamurit. Nu am de obiectat nimic.

Dl presedinte intreaba urmatorul consilier pe Dl Vitu daca sunt probleme nelamurite in privinta bugetului.

Dl consilier Vitu: Eu am spus parerea mea. Sunt convins ca luand decizia in forma actuala, vom ajunge la greseli.

Dl presedinte cere parerea dl consilier Cosmin Dumitru.

Dl consilier Dumitru: Eu am intrebat si ati zis ca ne scoateti din sala! Daca nu stim, nu avem unitatea de masura a acestor cifre, ce sa va intreb? Poate sa para mici, poate sa para mari, eu nu am de unde sa stiu. Sa dea D-zeu sa fie bine!

Dl primar: Acum vi s-a dat cuvantul!

Dl presedinte: Dl Dobra, va rugam!

Dl consilier Dobra: imprejmuire gard de la terenul de fotbal din Giarmata Vii, cum va fi?

Dl primar: Nu stiu sa va spun pentru ca nu am proiectul in fata. Cand vine proiectantul atunci vom stii mai multe pentru ca intra si partea de vestiare, vine facut un proiect pe toata suprafata de acolo.

Dl consilier Lobonea: Sa intelegem ca dvs. ati dat tema proiectantului si el o dezvolta

Dl consilier Andreica: Orice investitie care se face in baza bugetului, care a fost alocat si care nu poate fi 100% fix, pentru ca se defasoara pe o perioada mai lunga, are 3 pasi mari si lati:

-          Studiu de fezabilitate este primul

-          Este partea de proiectare care trebuie aprobata, dupa care fiecare etapa trebuie sa ajunga prin consiliu

-          Si apoi avem partea de executie cand atunci defapt alocam banii pentru cheltuiala efectiva.

Daca nu intelegem aceste etape evident ca o sa avem parte de neintelegeri cu privire la sumele respective.

Dl presedinte cere parerea pe rand  dl Dobra, dl Ionas, apoi dl Tranisan pentru proiectul cu bugetul

Dl consilier Tranisan: Avem o investitie reparatie capitala pentru apa-canal. Momentan, cetatenii platesc apa la Aquatim, a cui e reteaua?

Dl primar: Reteua apa si canal e a primariei Ghiroda.

Dna contabila: Aici e vorba de reteaua apa si canal a primariei. Ati vazut si dvs ca a iesit afara. Trebuie facuta din nou, toata trebuie schimbata.

Dl consilier Tranisan: In legatura cu locuintele sociale, as dori sa ne spuneti cui se vor repartiza?

Dl primar: In cazul in care sunt solicitari, sa avem pentru categoriile de oameni fara locuinta, care platesc taxa primariei mai mica decat cea de pe piata. Dorim sa avem vreo 10 locuinte de genul, nu sunt multe situatii de genul acesta.

Dl consilier Cadariu: Ca teren, unde v-ati gandit sa le faceti?

Dl primar: Nu stim inca locatia, o sa ne documentam si o sa vedem.

Dl consilier Tranisan: Mai am o intrebare referitoare la viitoarele hale industriale. Pentru cine se fac, ce facem cu ele?

Dl primar: parc industrial al comunei Ghiroda. Trebuie sa reglementam partea de langa centura, avem o pasune chiar langa centura Giarmata Vii, care defapt nu mai e pasune acolo se poate dezvolta un parc industrial.

Dl consilier Tranisan: Am primit de la dl Cinca materiale si avem 443 mii lei+TVA, ar trebuisa discutam putin.

Dl primar: O sa venim cu proiect de hotarare si o sa discutam separat pentru alocarea sumelor catre ADP.

Dl Dobra: ADP este infiintat sau urmeaza?

Dl primar: Da

Dl consilier al primarului Radu Golban: Luni ar trebui sa iasa Certificatul Unic de Inregistrare

Dl presedinte trece la urmatorii consilieri pentru a le da dreptul la opinie, astfel dl Andreica nu are nimic de adaugat, nici Dl Bontea , nici dl Campean, nici d-na Vlaicu, nici dl Lobonea

Dl Vatu: doreste lamuriri pentru proiectul tehnic de mansardare si PUG-ul, ambele au fost incepute din vremea dl Cadariu. Ce se intampla cu banii platiti pana acum?

Dl primar: Pe partea de proiect nu s-au platit nici un ban. Pe partea de PUG s-a platit, in prima faza, ridicari topo, a fost o plata partiala.

 

                                                                        Se supune la vot Proiectul de Hotarare. Se aproba  cu 11 voturi pentru dl consilier Cimpean Ionel, Dl. Ionele Remus,Dl. Bontea Ion, Dl. Andreica Dorin, Dl. Dobra Cristian , Dl Tranisan Dan, Dl. Lobonea Radu,  D-na Prilipceanu Georgeana, D-nul Sabau Craciun, Dl. Cadariu Vasile Dorel, Dl. Ionas Daniel, 

 si 3 voturi abtinere: dl consilieri Vitu Cristian, Dl. Dumitru Cosmin si

Dna consilier Vlaicu Claudia Vlaicu care este in incompatibilitate (director al Scolii )

 

 

 

 

Punctul 2

PROIECT DE HOTARARE privind raportarea excedentului din anul precedent al bugetului local rezultat la incheierea exercitiului bugetar, in exercitiul financiar urmator si utilizarea lui “CA SURSA DE FINANTARE A CHELTUIELILOR SECTIUNII DE DEZVOLTARE” pe anul 2017

 

Se supune la vot Proiectul de Hotarare. Se aproba  cu 14 voturi pentru

dl consilier Cimpean Ionel, Dl. Ionele Remus,Dl. Bontea Ion, Dl. Andreica Dorin, Dl. Dobra Cristian , Dl Tranisan Dan, Dl. Lobonea Radu,  D-na Prilipceanu Georgeana, D-nul Sabau Craciun, Dl. Cadariu Vasile Dorel, Dl. Ionas Daniel,  dl consilieri Vitu Cristian, Dl. Dumitru Cosmin si Dna consilier Vlaicu Claudia

 

Dl secretar: daca imi permiteti ar trebui sa facem rocada intre primele doua, intai ar fi trebuit sa se aprobe excedentul si apoi bugetul.

 

 

Punctul 3

PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea participarii Comunei Ghiroda, judetul Timis la Programul National de Dezvoltare Locala (PNDL) cu obiectivul de investitii “Lucrari de reabilitare retea de iluminat public in Comuna Ghiroda”, a indicatorilor tehnico-economici precum si a asigurarii finantarii de la bugetul local a unor categorii de cheltuieli care nu se finanteaza de catre stat prin P.N.D.L., pentru acest obiectiv de investitii ,Proiect De Hotarare privind aprobarea planului de actiuni sau de lucrari de interes local pentru prestarea orelor de munca a beneficiarilor de ajutor social conform Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat

 

Dl consilier Vatu: pentru acest proiect stiti cumva care este lungimea retelei actuala de iluminat stradal din comuna?

Dl primar: Calculul s-a facut pe numarul de lampi care trebuie schimbat. Pe baza numarului de lampi s-a facut documentatia pe care am depus-o la PNDL

Dl consilier Vitu: Mie mi-a iesit in jur de 33 km . Credeti ca avem atat astazi?

Dl primar: Nu ne referim la km, aici. Ne referim strict la lampi, la leduri.

E doar acord de principiu, urmeaza insa alte proiecte , dupa ce se aproba proiectele

 

Se supune la vot Proiectul de Hotarare. Se aproba  cu 14 voturi pentru.

dl consilier Cimpean Ionel, Dl. Ionele Remus,Dl. Bontea Ion, Dl. Andreica Dorin, Dl. Dobra Cristian , Dl Tranisan Dan, Dl. Lobonea Radu,  D-na Prilipceanu Georgeana, D-nul Sabau Craciun, Dl. Cadariu Vasile Dorel, Dl. Ionas Daniel,  dl consilieri Vitu Cristian, Dl. Dumitru Cosmin si Dna consilier Vlaicu Claudia

 

 

Punctul 4

 

PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea participarii Comunei Ghiroda, judetul Timis la Programul National de Dezvoltare Locala (PNDL) cu obiectivul de investitii “Extindere, reabilitare si modernizare sistem de alimentare cu apa in comuna Ghiroda”, a indicatorilor tehnico-economici precum si a asigurarii finantarii de la bugetul local a unor categorii de cheltuieli care nu se finanteaza de catre stat prin P.N.D.L., pentru acest obiectiv de investitii ,Proiect de hotarare privind aprobarea Actului Aditional nr.3 la ACTUL CONSTITUTIV SI STATUTUL ASOCIATIEI DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARE „POLUL DE CRESTERE TIMISOARA”

 

Dl consilier Cadariu: E vorba despre partea de dupa pod?

Dl primar: Da, pentru tot ce exista de dupa pod.

Dl Lobonea Apa potabila sau si canalizarea?

Dl secretar: Urmatorul proiect e cu canalizarea

Dl consilier Tranisan: da citire art.3 din proiect

Dl primar: Partea de studiu de fezabilitate stiu canu se finanteaza prin PNDL. Cand apare proiectul, o sa discutam direct pe sume reale.

Dl secretar: Si daca este cota de cofinantare, cu siguranta Comuna Ghiroda va trebui sa dea o Hotarare expre pt cota de cofinantare.

 

Se supune la vot Proiectul de Hotarare. Se aproba  cu 14 voturi pentru.

dl consilier Cimpean Ionel, Dl. Ionele Remus,Dl. Bontea Ion, Dl. Andreica Dorin, Dl. Dobra Cristian , Dl Tranisan Dan, Dl. Lobonea Radu,  D-na Prilipceanu Georgeana, D-nul Sabau Craciun, Dl. Cadariu Vasile Dorel, Dl. Ionas Daniel,  dl consilieri Vitu Cristian, Dl. Dumitru Cosmin si Dna consilier Vlaicu Claudia

 

 

 

Punctul 5

PROIECT DE HOTARARE privind aprobarea participarii Comunei Ghiroda, judetul Timis la  Programul National de Dezvoltare Locala (PNDL) cu obiectivul de investitii “Retea de canalizare in comuna Ghiroda”, a indicatorilor tehnico-economici precum si a asigurarii finantarii de la bugetul local a unor categorii de cheltuieli care nu se finanteaza de catre stat prin P.N.D.L., pentru acest obiectiv de investitiiDl consilier

 

 

Se supune la vot Proiectul de Hotarare. Se aproba  cu 14 voturi pentru.

  

dl consilier Cimpean Ionel, Dl. Ionele Remus,Dl. Bontea Ion, Dl. Andreica Dorin, Dl. Dobra Cristian , Dl Tranisan Dan, Dl. Lobonea Radu,  D-na Prilipceanu Georgeana, D-nul Sabau Craciun, Dl. Cadariu Vasile Dorel, Dl. Ionas Daniel,  dl consilieri Vitu Cristian, Dl. Dumitru Cosmin si Dna consilier Vlaicu Claudia

 

 

 

Dl presedinte declara sedinta inchisa!

 

 

 

 

 

 

 

 

            PRESEDINTE                                                                                                          SECRETAR       

         IONELE REMUS                                                                                       PRILIPCEANU  SORIN